スプレッドシートに追加頂けましたら幸いです。
https://docs.google.com/spreadsheets/d/1v52ugaTbw5tIg8GnqYzK2D70Hf2OBU3KeTviGR81cWE/edit?usp=sharing
近接武器
Anvil’s Woe | Summon a colossal hammer and bring it down on your foes, dealing area damage. 巨大なハンマーを召喚して敵に降ろし、エリアダメージを与えます。 |
Crater Maker | Increased damage. ダメージが増加 |
Balanced Handle | Reduces Rage cost. Rageコストの削減。 |
Tremors of Gaavanir | Increases area of effect. 効果範囲の拡大 |
Bonebreaker | Increases critical chance on enemies inflicted with Stun. スタンした敵へのクリティカル率増加 |
Stormbound | Converts base Physical Damage to Lightning Damage. ベース Physical ダメージを Lightning ダメージに変換します。 Increased damage. ダメージが増加 |
Grievous Wounds | Increases chance to inflict Ailments on enemies. 敵に状態異常(Ailment)を与えるチャンスを増やす。 |
Immense Pressure | Increases critical damage. クリティカルダメージが増加。 |
The Will to Crush | Allows the skill to be charged in order to deal more damage. より多くのダメージを処理する能力をチャージできます。 |
Deafening Clang | Creates a chain of explosions in front of the you. 目の前で爆発の連鎖を作成します。 |
The Axhammer | Increases attack speed, reduces damage. 攻撃速度を高め、ダメージを軽減します。 |
Remnants Of Shoc | Spawns a ghost ally that hits an enemy after they are hit by this skill. このスキルに打たれた後に、敵を攻撃する幽霊を生み出す。 |
Radical Shake | Critical hits inflict Stun on enemies. Effect has a cooldown. クリティカルヒットは敵にスタンを与える。クールダウン効果あり。 |
Crackling Grindstone | Critical hits have a chance to smite enemies with a bouncing attack based on your weapon damage. クリティカルヒットは、武器のダメージに基づいてバウンド攻撃で敵を攻撃する可能性があります。 |
Fractal Scarring | Increases Ailment damage. 状態異常のダメージを増加。 |
Towers Amidst Tempests | Increases critical chance. クリティカルチャンスが増加。 |
Voltaic Arc | Increases damage. ダメージを増加。 |
Bladestorm | Summon an enormous greatsword and cut a path through hordes of enemies, spinning to maintain momentum. 巨大なグレートソードを召喚し、勢いを維持するために回転して敵の大群を通り抜けます。 |
Ceaseless Current | Reduces Rage cost. Rageコストの削減。 |
Shiganite Density | Increased damage. ダメージが増加。 |
Unfettered Determination | Can be held to prolong the duration of the skill. |
Frozen Spirit | Converts base Physical damage to Frost damage.\n\nIncreases damage. ベース Physical ダメージを Frost ダメージに変換します。 ダメージが増加。 |
Eye of the Tornado | Increases chance to inflict Ailments on enemies. 敵に状態異常効果(Ailment)を与えるチャンスを増やす。 |
Shredding Whirlwind | Increases critical damage. クリティカルダメージが増加。 |
Long Pommel | Increases area of effect.\n\nDamage ticks are applied less often. 効果範囲の拡大。 ダメージティックはあまり頻繁に適用されません。 |
High Velocity Rotation | Increases attack speed for yourself and allies inside the area of effect. 効果範囲内の自分と仲間の攻撃速度を上げます。 |
Echoes Of Meadhalls | Enemies hit by this skill spawn health globes. このスキルが敵にヒットするとヘルスグローブがスポーンする。 |
Lethal Momentum | Increases Rage generation from enemies killed by this skill. このスキルで殺された敵からの Rage 生成を増加させます。 |
Chaining Wrath | Critical hits have a chance to smite enemies with a bouncing attack based on your weapon damage. クリティカルヒットは、あなたの武器ダメージに基づいてバウンス攻撃で敵を強打するチャンスを得る。 |
Cascading Rhythms | Increases tick rate upon inflicting a critical hit. クリティカルヒットを与えるとティックレートが増加。 |
Spoils of War | Increases critical chance when an enemy is killed with Bladestorm. Bladestormで敵を倒した時にクリティカルチャンスが増加。 |
Imposing Will | Releases a directional wave after casting that damages enemies. キャスト後、敵にダメージを与える指向性の波を放出します。 |
Voknafein’s Conviction | Enemy projectiles are deflected when this skill is active. このスキルがアクティブになると、敵の発射物をそらします。 |
Wheel of Pain | Increases damage per each Ailment an enemy has. 敵が持っている各状態異常ごとにダメージを増加させます。 |
Bleeding Edge | Throw a spinning axe in a circle around you, damaging and making those affected bleed. 回転している斧を自分の周りに回して、傷をつけて出血させます。 |
Self-adjusting Principle | Increased rotation speed. 回転速度の増加。 |
Wicked Swing | Increased area of effect. 効果範囲の拡大。 |
Shredding Edge | Increased bleed chance. 出血(Bleed)のチャンスが増加 |
Unstoppable Momentum | Axe continues to spin after being thrown. アックスが投げられた後も回り続ける。 |
Will-o’-the-Wisp | Converts base Physical Damage to Fire damage. Increased damage. ベース Physical ダメージを Fire ダメージに変換します。 ダメージが増加。 |
A Taste for Blood | Leech life from enemies when dealing damage with Bleeding Edge. Bleeding Edgeでダメージを与えた時に、敵からヘルスを奪う。 |
Revolving Guillotine | More likely to deal critical hits. クリティカルヒットを処理する可能性が高くなります。 |
Astral Orbit | The axe now follows you as you move. 移動するたびに斧が追尾します。 |
Cyclonic Expansion | The reach of the spinning axe increases over time. 回転するアックスの届く範囲は時間の経過とともに増大する。 |
Delayed Bladespin | Casts to the location of the cursor. カーソルの位置にキャスト。 |
Despotic Perseverance | Increases damage per Ailment stack. 状態異常スタックあたりのダメージが増加します。 |
Evisceration | Increases critical damage. クリティカルダメージが増加。 |
Stinging Blade | Increases Ailment damage. 状態異常のダメージを増加。 |
Bladed Meteorite | Increases damage. ダメージを増加。 |
Orbital Strike | Increases damage. ダメージを増加。 |
Upright Fury | Reduces Rage cost. Rageコストの削減。 |
Sovereign Shout | Unleash a powerful warcry which buffs attack speed and cast speed by 25% for yourself and nearby allies. 自分と近くの仲間の攻撃速度とキャスト速度を25%バフする強力なウォークライを放ちます。 |
Raging Berserker | Increases Rage generation per enemy hit by the shout. Increases Rage generation per hit while skill is active. シャウトを受けた敵1人当たりの Rage 生成を増加させる。\n\nスキルがアクティブな間は、ヒットあたりの Rage 生成が増加します。 |
Rallying Cry | Increases chance of health globes spawning while this skill is active. このスキルがアクティブな間、ヘルスグローブが生まれる可能性を高めます。 |
Hold The Line | Grants buff to all resistances per enemy hit by the shout. シャウトを受けた敵1人につき、すべてのレジスタンスにバフを与えます。 |
Conqueror of Will | Shout inflicts Stun on enemies in a small area of effect. シャウトは、小さな効果範囲内の敵にスタンを与えます。 |
Dawnbreaker | Enemies hit by the shout are inflicted with Weakness. 叫びに襲われた敵は弱さ(Weakness)を負います。 |
Infectious Determination | Increases duration of the buffs granted by this skill. このスキルによって付与されるバフの持続時間が増加します。 |
Hostile Inspiration | Increases the effectiveness of all buffs granted by this skill and other skills. このスキルと他のスキルによって付与されるすべてのバフの効果を高めます。 |
Singular Command | You and your allies are cleansed of crowd control effects when this skill is activated. このスキルがアクティブになると、あなたとあなたの仲間は群衆制御効果から解除されます。 |
Enemy’s Pallor | Grants a temporary life leech buff. 一時的なライフリーチバフを付与します。 |
Marble House | Grants a temporary block chance buff. 一時的なブロックチャンスバフを付与します。 |
A Princeps’ Lead | Grants a temporary critical chance buff. 一時的なクリティカルチャンスバフを付与します。 |
Red Earth Tracks | Grants a movement speed buff. 移動速度バフを付与します。 |
Blade Eater | Shout generates more Threat. シャウトはさらなる脅威を生み出す。 |
To Rise Again | Restores stamina points when the skill is cast. スキルを使用するとスタミナポイントが回復します。 |
Wine Of War | Chance for the shout to Frenzy enemies. Frenzyの敵にシャウトで叫ぶチャンス。 |
Belligerent Promises | Shout generates more Threat. シャウトはさらなる脅威を生み出す。 |
Tracker’s Reach | Throw a chained hook forward and pull back all the foes it went through. チェーンフックを前方に投げて、通過した敵をすべて引き戻します。 |
Warden’s Chain | Increased range. 範囲を拡大します。 |
Zealous Smite | Enemies hit by the hook are inflicted with Stun. フックに当たった敵はスタンを与えられます。 |
Chain-slinger | Grant Rage for each enemy hit by this ability. この能力によって敵のヒットごとに Rage を獲得します。 |
Bold Move | Pulls you toward the final target of the hook. フックの最終的なターゲットに向かって引き寄せます。 |
Deep Gashes | Deals Rend Damage. Applies an additional stack when applying Bleed. Rend ダメージを与える。 出血を適用するときに追加のスタックを適用します。 |
Preserving Momentum | Reduced cooldown. クールダウンの短縮。 |
Feeding the Spirit | Enemies hit by the hook are more likely to drop Health Globes. フックに当たった敵はヘルスグローブを落とす可能性が高くなります。 |
Unrelenting Hunt | Pulls enemies from all directions. あらゆる方向から敵を引き寄せます。 |
Arresting Claw | Hook inflicts Stasis on enemies. フックは敵にステイシスを与えます。 |
Mercy Caged | Increases damage. ダメージが増加します。 |
Judgement’s Fall | Increases damage. ダメージが増加します。 |
Wrangler of Rogues | Increases range. 範囲を拡大します。 |
Retracting Chain | Reduces cooldown. クールダウンを短縮します。 |
Rapid Propellation | Reduces cooldown. クールダウンを短縮します。 |
Ever Wakeful Justice | Reduces cooldown. クールダウンを短縮します。 |
Panopticon | Increases range. 範囲を拡大します。 |
Warpath | Summon a mighty shield and run through your enemies, breaking their ranks. 強力な盾を呼び寄せ、敵の隊列を乱し、敵の中を走り抜けます。 |
Sprinting Strides | Increased movement speed. 移動速度が増加。 |
Break the Line | Increased damage. ダメージが増加。 |
Full Frontal Slam | Stuns enemies at the end of the charge. チャージ終了時に敵を気絶させます。 |
Forge a Path | Can be held to prolong the skill. スキルを延長するために保持することができます。 |
Everlasting Ember | Converts base Physical Damage to Fire Damage. Increased damage. ベース Physical ダメージを Fire ダメージに変換します。 ダメージが増加しました。 |
Unstoppable Charge | Charge cannot be interrupted by crowd control effects. Take reduced damage from projectiles while charging. 群集コントロール効果でチャージを中断することはできません。 チャージ中に発射体のダメージを軽減します。 |
Overwhelming Impact | Creates a damage-dealing shockwave at the end of the charge. チャージの最後にダメージを与える衝撃波がでます。 |
Burning Lifeblood | Leaves a damaging area on the ground for a few seconds. 数秒間、地面にダメージエリアを残します。 |
Wings of Ishmir | Summon a giant spear and leap onto your enemies, damaging them. 巨大な槍を召喚し、敵に跳躍してダメージを与えます。 |
Berzerker’s Onslaught | Greater rage generation. より大きな rage の生成。 |
Lightspeed | Increased flight speed. 飛行速度の向上。 |
Bird of Prey | Stuns on impact. 衝撃でスタンします。 |
Rippling Impact | Creates a damage-dealing shockwave. ダメージを与える衝撃波が発生します。 |
Shining Hope | Converts base Physical Damage to Sacred Damage. Increased chance of applying Weakness. ベース Physical ダメージを Sacred ダメージに変換します。 Weakness を適用する可能性が高くなります。 |
Heavy Impalement | Increased damage. ダメージが増加。 |
Overwhelming Tremor | Knockback enemies on landing. 着陸時に敵をノックバックさせます。 |
Relentless Pursuit | No longer has a cooldown. Costs one Stamina Point to use. クールダウンがなくなります。スタミナポイント1つで使用できます。 |
Wrath of Baäpheth | Summon a pair of unbreakable chains and unleash a flurry of reckless lashes. 2本の折れない鎖を呼び寄せ、鎖を立て続けに放ちます。 |
Merciless Rhythm | Reduced Rage cost. Rage コストの削減。 |
Knotted Ends | Increased damage. ダメージが増加 |
Whirlwind of War | Increased area of effect. 効果範囲の拡大。 |
Draining Lifeforce | Gain Life Leech on the damage dealt by this ability. The lower your health, the more Life Leech you gain. この能力が与えるダメージでライフリーチを獲得する。 ヘルスが低いほど、ライフリーチが増えます。 |
Stolen Light | Converts base Physical Damage to Sacred Damage. Increased chance of applying Weakness. ベース Physical ダメージを Sacred ダメージに変換します。 Weakness を適用する可能性が増加しました。 |
Lethal Ambitions | Increases chance to inflict Ailments on enemies. 状態異常 を適用する可能性が高い。 |
Out for Blood | Increases critical damage. クリティカルヒットはより多くのダメージを与えます。 |
Taste for Vengeance | Add an additional attack to the combo. コンボに追加の攻撃を追加します。 |
ダガー・ 弓 ・ピストル
‘Avenger’ Autoturret | Summon a mechanical turret to provide covering fire. Can be detached and wielded by holding the skill. 援護射撃のための機械式タレットを呼び出す。タレットは持ちながら撃ったり、設置して撃つこともできます。 |
Sleepless Sentry | Turret stays active for a longer duration. タレットは長時間アクティブなままになります。 |
High Calibre Ammunition | Increased damage. ダメージの増加。 |
Twin Repeater | Turret gains an additional cannon, increasing its damage output. タレットは追加の大砲を獲得し、ダメージ出力を増加させます。 |
Flak Launcher | Turret shots now deal AOE damage. タレットショットはAOEダメージを与えます。 |
Punisher Lightning-Cannon | Converts base Physical Damage to Lightning Damage. Increased damage. ベース Physical ダメージを Lightning ダメージに変換します。 ダメージが増加。 |
Self-Destruct Protocol | Turret explodes when destroyed, dealing AOE Physical Damage. タレットは破壊されると爆発し、AOE物理ダメージを与えます。 |
Cranial Focus Fire | Increases critical damage. クリティカルヒットはより多くのダメージを与えます。 |
Autonomous Sensors | Turret can now turn and auto-target enemies. ターレットが旋回し、自動で標的を定めることができるようになります。 |
Ballistic Reinforcements | Allows you to summon a second turret. 2つ目のタレットを呼び出すことができます。 |
Havoc Orb | Target an area and launch an exploding device, dealing fire damage in an area of effect. ある地域を標的にして爆発装置を発射し、その地域に fire ダメージを与える。 |
Massive Blast Zone | Increased area of effect. 効果範囲の拡大。 |
Affinity for Destruction | Reduced minimum range. 最小範囲の縮小。 |
Sticky Bomb | Adds a slow effect to the target area. ターゲット領域にスローエフェクトを追加します。 |
Multi-barreled Mortar | Adds two projectiles but each one deals reduced damage. 2つの発射物を追加しますが、それぞれのダメージは減少します。 |
Blood Seeks Blood | Converts Physical Damage to Rend Damage. Applies an additional stack when applying Bleed. ベース Physical ダメージを Rend ダメージに変換します。 出血を適用するときに追加のスタックを適用します。 |
Magnificent Explosion | Increased damage. ダメージの増加。 |
Extreme Fragmentation | Increases critical damage. クリティカルヒットはより多くのダメージを与えます。 |
Mine Launcher | The projectile stays where it lands for a while and detonates if there’s an enemy nearby. 発射体はいったん着地した場所に留まり、近くに敵がいると爆発する。 |
Mark of Impurity | Curses a target, increasing the damage it receives. ターゲットを呪うことで、ターゲットが受けるダメージを増大させる。 |
Big Game Hunting | Marked enemies are more vulnerable. マークされた敵はより脆弱です。 |
Weight of Infamy | Marked enemies are slowed. マークされた敵は減速します。 |
Inescapable Fate | Marks last longer. マークは長持ちします。 |
Fate of the Unholy | Enemies killed while under the effect of Mark of Impurity explode and deal damage based on the target’s max Health in an area around them. Mark of Impurityの影響下で殺された敵は爆発し、彼らの周りのエリアでターゲットの最大ヘルスに基づいてダメージを与える。 |
Target Eliminated | Marked enemies take increased critical damage. マークされた敵へのクリティカルダメージが増加します。 |
Minimal Resistance | Marked enemies are more likely to be afflicted with ailments. マークされた敵は状態異常に苦しむ可能性が高くなります。 |
Defect of Creation | Marked enemies take increased damage from ailments. マークされた敵は状態異常によるダメージが増加します。 |
Guilt by Association | Mark of Impurity spreads to surrounding units on the death of the target. Mark of Impurity は、ターゲットが死亡すると周囲のユニットに広がります。 |
Phantom Blades | Throw a spinning dualblade in a front line, damaging those caught in its path. 回転しているデュアルブレードをフロントラインに投入し、パスに引っかかったものを傷つけます。 |
Vorpal Blades | Increased damage. ダメージが増加。 |
Loyalty of the Blades | Reduced reload time for charges. チャージのリロード時間の短縮。 |
Thick Edges | Increased area of effect. 効果範囲の拡大。 |
Windforged | The projectile circles around the cursor’s location. 発射物はカーソルの位置を中心に回転します。 |
Noxious Contamination | Converts base Physical damage to Toxic damage. Applies an additional stack when applying Poison. ベース Physical ダメージを Toxic ダメージに変換します。 ポイズンの適用時に追加のスタックを適用します。 |
Bladeslinger | Can hold 1 additional charge. 追加チャージを1回保持できます。 |
Immobilizing Bola | Projectile becomes a bola that roots enemies. プロジェクタイルは敵を根付かせるボーラになる。 |
Cut through the Aether | Teleport to the projectile’s location on recast. リキャストで発射物の場所にテレポートします。 |
Slayer’s Flurry | Summon two blades and dash forward to the target, dealing single target damage. Does not dash if used in melee range. 2枚のブレードを召喚し、ターゲットに向かってダッシュして、ターゲットに単一のダメージを与えます。 近接範囲で使用した場合、ダッシュしません。 |
Fullered Blades | Faster dash. より高速なダッシュ。 |
Crashing Moons | Part of the overall damage dealt to the target is dealt in an area around it. ターゲットに与えられる全体的なダメージの一部は、その周囲のエリアに与えられます。 |
Superdense Metal | Increased damage. ダメージが増加。 |
Cosmic Ambush | Teleport behind the target. ターゲットの背後にテレポートします。 |
Piercing Shadows | Converts base Physical Damage to Shadow Damage. Increased chance of applying Cursed. ベース Physical ダメージを Shadow ダメージに変換します。 Cursedを適用するチャンスが増加しました。 |
Flashing Blades | Every time the skill is recast within a short period of time, its damage is increased. スキルが短時間内にリキャストされるたびに、そのダメージは増加します。 |
Final Eclipse | More likely to deal critical hits. クリティカルヒットを処理する可能性が高くなります。 |
Curse of the Dark Crescent | On kill, spreads the status ailment stacks to foes around the dead target. キルで、死んだターゲットの周囲の敵に 状態異常 ステータスをスタック展開します。 |
弓・ピストル
Arrows Wail | Let loose a volley of arrows in a circular area that damages enemies over time. 敵に時間をかけてダメージを与える円形のエリアに矢を一斉に放つ。 |
Fluid Movement | Reduced cooldown. クールダウンの短縮。 |
Force Bow | Increased damage. ダメージが増加。 |
Serrated Arrows | Adds a slowing effect in the area. エリアに減速効果を追加します。 |
The Black Cloud | All damage is now dealt directly, but is reduced overall. 全てのダメージは現在直接処理されているが、全体的に減少されている。 |
Flames of Envy | Converts base Physical Damage to Fire Damage. Increased damage. ベース Physical ダメージを Fire ダメージに変換します。 ダメージが増加。 |
Shattering Arrowheads | Increases chance to inflict Ailments on enemies. 敵に状態異常効果を与える確率が増加 |
Eagle Eye | More likely to deal critical hits. クリティカルヒットを処理する可能性が高くなります。 |
Spirited Advance | Arrows become a vertical barrage that creeps forward slowly. アローは垂直の弾幕になり、ゆっくりと前進します。 |
Gunslinger’s Brand | Line up a series of shots then fire at multiple enemies with unerring accuracy. 一連のショットを並べ、間違いなく正確に複数の敵に向けて撃ちます。 |
Stylish Execution | Reduced Rage cost. Rage コストの削減。 |
Anti-Siege Ammunition | Increased damage. ダメージが増加 |
Leave No Witnesses | Increased number of targets. ターゲット数の増加。 |
Flak Handcannon | Each shot of Gunslinger’s Brand that hits an enemy deals AOE damage. Gunslinger’s Brandが敵にヒットするたびに、AOEはダメージを与える。 |
Time Manipulator | Converts base Physical Damage to Aether Damage. Increased chance of applying Stasis. ベース Physical ダメージを Aether ダメージに変換します。 Stasisを適用する機会が増加しました。 |
Ordered Discord | Increases chance to inflict Ailments on enemies. 敵に状態異常効果を与える確率が増加 |
Hipfire Headshots | Increases critical damage. クリティカルヒットはより多くのダメージを与えます。 |
Order Through Chaos | Every shot of Gunslinger’s Brand that hits an enemy increases the damage of the next shot incrementally. This buff is reset when a shot misses. 敵に命中した Gunslinger’s Brand のすべてのショットは、次のショットのダメージを徐々に増やします。 ショットがミスすると、このバフはリセットされます。 |
Inorganic Partnership | Can target enemies with just the cursor. カーソルだけで敵をターゲットできます。 |
Stings of Krearion | Summon an imposing bow and launch several piercing arrows at once. 印象的な弓を召喚し、一度に数本の貫通矢を放つ。 |
Flying Death | Increased damage. ダメージが増加。 |
Light Frame | Reduced rage cost. rage コストの削減。 |
Focused Shot | Reduced number of projectiles but increased damage. 発射物の数は減少するがダメージが増加します。 |
Explosive Barrage | Arrows explode on enemy contact. Cannot pierce enemies. 矢は敵と接触すると爆発する。敵を刺すことはできません。 |
Unnatural Causes | Converts base Physical Damage to Toxic Damage. Applies an additional stack when applying Poison. ベース Physical ダメージを Toxic ダメージに変換します。 Poisonを適用するときに追加のスタックを適用します |
Siege Tactics | Increases chance to inflict Ailments on enemies. 敵に状態異常効果を与える確率が増加 |
Barrage | Increased number of projectiles. 発射物の数が増加。 |
Phantom Volley | Summon ghosts to shoot arrows alongside you. ゴーストを召喚して、あなたと一緒に矢を放ちます。 |
スタッフ・catalysts
Aether Jump | Jump through the aether to teleport to another position. エーテルを通って別の位置にテレポートする。 |
Escape Artist | Increased teleport range. テレポート範囲の拡大。 |
Fragments of Aether | Enemies near the beginning and end of the teleport are afflicted with Stasis. テレポートの始まりと終わりの近くの敵は、停滞( Stasis )に苦しむ。 |
Feeding the Aether | Gain Willpower for each enemy passed through with Aether Jump. Aether Jump.で通過した敵ごとに Willpower を獲得します。 |
The Puppeteer | Swap position with foes around the target location. ターゲット位置の周囲の敵と位置を入れ替えます。 |
Veil of Illusion | Leaves a decoy behind when teleporting. テレポート時におとりを残します。 |
Spirits of the Void | Deals Aether Damage to enemies between the beginning and end of the teleport. Increased chance of applying Stasis. テレポート開始から終了までの間に敵にダメージを与える。 停滞 (Stasis)を適用する可能性が高くなる。 |
Time Paradox | Casting this ability removes all crowd control effects. この機能をキャストすると、すべての群集コントロールエフェクトが削除されます。 |
March of the Time Devourers | Can be cast multiple times at an increased cost. 増加したコストで複数回キャストできます。 |
Annihilation | Channel a beam of Aether in front of you, damaging your foes. Turn speed while casting is increased proportionally to cast speed. 目の前でエーテルの光線を当てて敵にダメージを与えます キャスト速度は、キャスト速度に比例して増加します。 |
The Flow of Infinity | Costs less Willpower per second. 1秒あたりのWillpowerコストが低くなります。 |
Consumed by Nothingness | Increased damage. ダメージが増加。 |
Time Seeker | Increased beam radius. ビーム半径の増加。 |
Puncturing Gaze | Pierces enemies. 敵を刺します。 |
Inevitable Decay | Converts base Aether Damage to Toxic Damage. Applies an additional stack when applying Poison. ベース Aether (エーテル)ダメージを Toxic ダメージに変換する。 Poisonを適用するときに、追加のスタックを適用します。 |
Swing of the Pendulum | Turn speed while casting is increased. キャスト中の回転速度が増加。 |
Catatonic Trance | Gradually increased damage over time while channeling. チャネリング中に徐々にダメージが増加しました。 |
Pressure of Time | Grants a second beam. 2番目のビームを許可します。 |
Arctic Spear | After a delay, hurl an ice shard in a line. しばらくして、氷の破片を一列に投げます。 |
Crystal Javelin | Increased damage. ダメージが増加。 |
Boon of the Usurper | Reduced Willpower cost. Willpowerコストの削減。 |
Comet Ballista | Longer creation delay but increased damage. 作成時間は長くなりますが、ダメージが増加。 |
Shattering Blasphemy | Frozen foes killed by Arctic Spear shatter in shards, damaging nearby enemies. Arctic Spear で殺され凍りついた敵は粉々に砕け、近くの敵にダメージを与える。 |
Beauty of Hope | Converts base Frost Damage to Sacred Damage. Increased chance of applying Weakness. Frost ダメージを Sacred ダメージに変換します。 Weakness を適用する可能性が増加しました。 |
An Ominous Chill | Increases chance to inflict Ailments on enemies. 敵に状態異常効果を与える確率が増加 |
Puncturing Icicle | More likely to deal critical hits. クリティカルヒットを処理する可能性が高くなります。 |
Prolonged Deceit | Every Arctic Spear that hits an enemy increases the damage of the next Arctic Spear incrementally. This buff is reset when an Arctic Spear misses. 敵に衝突した Arctic Spear は、その次の Arctic Spear のダメージを徐々に大きくしていく。このバフは Arctic Spear が外れた時にリセットされます。 |
Bulwark of Dawn | Bless an area around you with the light of dawn. It heals those who stand in it over time. 夜明けの光であなたの周りを祝福します。時間をかけて立ち止まっている人を癒してくれます。 |
Everlasting Aurora | Increased duration. 効果の延長。 |
Aegis of Hope | Grants bonus to All Resistances while inside the area. エリア内にいる間にすべてのレジスタンスにボーナスを付与します。 |
Blade of Truth | Grants Sacred Damage to Attacks while standing in the area. エリアにいる間、攻撃に Sacred (神聖)なダメージを与えます。 |
Vanguard of the Morning Star | Healing area is now centered at cursor location. ヒーリングエリアは、カーソル位置を中心にしています。 |
Embracing Conviction | The healing area can be moved by recasting the ability. ヒーリングエリアは、アビリティをリキャストすることで移動できます。 |
Boundless Cornucopia | Increased healing rate. 回復率の増加。 |
Rejuvenating Light | Standing in the healing area increases Stamina Regeneration. ヒーリングエリアに立つと、スタミナ再生が増加します。 |
Divine Omnipresence | The healing area follows the player that it was cast on. ヒーリング領域は、それがキャストされたプレーヤーの後に続きます。 |
Consuming Embers | Summon a fireball and launch it in a straight line in front of you. 火の玉を召喚し、目の前を一直線に発射します。 |
Engulfing Desires | Increased area of effect. 効果範囲の拡大。 |
Passions Aflame | Increased damage. ダメージが増加。 |
Heartpiercer | The projectiles no longer collide or explode. Instead, they gain an increased area of effect and pierce the targets burning them on the way. 発射体が衝突したり爆発したりすることはなくなります。その代わり、効果の範囲が広がり、途中で燃えているターゲットを貫通します。 |
Seeking Flames | Adds one projectile at an increased cost. 1つの発射体を追加するとコストが増加します。 |
Fratricidal Reunification | Converts base Fire Damage to Lightning Damage. Increased damage. ベース Fire ダメージを Lightning ダメージに変換します。 ダメージが増加。 |
Volatile Embers | Increases chance to inflict Ailments on enemies. 状態異常にかかりやすい。 |
Instant Ignition | More likely to deal critical hits. クリティカルヒットを処理する可能性が高くなります。 |
Object of Desire | Gives a buff that allows you to deal additional damage based on the base element of this skill. This buff is also given to allies touched by this skill. このスキルの基本要素に基づいて、追加のダメージに対処できるバフを提供します。このバフに触れた仲間にも与えられる。 |
Tear of Etheliel | A mass of ice forms above your enemies. After a short delay, it falls from the sky for huge damage. 敵の上に氷の塊が形成されます。 少し遅れて、空から落下して大きなダメージを受けます。 |
Unrestrained Misery | Increased area of effect. 効果範囲の拡大。 |
Sorrowful Attunement | Reduced Willpower cost. Willpowerコストの削減。 |
Malignant Narcissism | Reduced creation delay. 作成遅延の削減。 |
Avalanche of Emotion | Increased damage. ダメージが増加。 |
Scorned by Fire | Converts base Frost Damage to Fire Damage. Increased damage. ベースの Frost ダメージを Fire ダメージに変換します。 ダメージが増加。 |
Corrupting Wail | Increases chance to inflict Ailments on enemies. 敵に状態異常効果を与える確率が増加 |
Frozen Impurities | More likely to deal critical hits. クリティカルヒットを処理する可能性が高くなります。 |
Grieving Melancholy | Longer creation delay but increased damage. 作成遅延は長くなりますが、ダメージが増加します。 |
Thunderstrike | Electrocute your foes with bouncing lightning. Each bounce is weaker than the last. バウンスする雷で敵を感電させます。 各バウンスは最後よりも弱いです。 |
Swift Judgment | Reduced Willpower cost. Willpowerコストの削減。 |
Unwavering Conviction | Reduced damage loss on each bounce. 各バウンスでのダメージの減少。 |
Smiting Hunger | Increased damage. ダメージが増加。 |
Path of Woe | Adds another bounce. 別のバウンスを追加します。 |
Storm at Sunset | Converts base Lightning Damage to Shadow Damage. Increased chance of applying Cursed. ベースの Lightning ダメージを Shadow ダメージに変換します。 Cursedを適用するチャンスが増加。 |
Crippling Current | Increases chance to inflict Ailments on enemies. 敵に状態異常効果を与える確率が増加 |
Merciless Conduit | More likely to deal critical hits. クリティカルヒットを処理する可能性が高くなります。 |
Rebuilding the Trinity | Gives a buff that allows you to deal additional damage based on the base element of this skill. This buff is also given to allies touched by this skill. This ability can target allies. このスキルの基本要素に基づいて追加のダメージを与えることができるバフを与えます。 このバフは、このスキルに触れた仲間にも与えられます。 この能力は仲間をターゲットにできます。 |
Winter’s Grasp | An ice nova emanates around you and freezes your enemies. 氷の新星があなたの周りに広がり、敵を凍らせます。 |
Rime World | Increased area of effect. 効果範囲の拡大。 |
Ice Pawn | Reduced cooldown. クールダウンの短縮。 |
Immortalized Perfection | Increased freeze duration. フリーズ時間の延長。 |
Admire from a Distance | Winter’s Grasp is cast in a circle around the cursor. Winter’s Graspは、カーソルの周りを円で囲みます。 |
Concentrated Shadow | Converts base Frost Damage to Shadow Damage. ベースの Frost ダメージを Shadow ダメージに変換します。 |
Biting Cold | Increased damage. ダメージが増加。 |
Permafrost | Leaves a damaging area on the ground for a few seconds. 数秒間、地面にダメージエリアを残します。 |
Hail the Ice Queen | Gives a buff that allows you to deal additional damage based on the base element of this skill. This buff is also given to allies touched by this skill. このスキルの基本要素に基づいて追加のダメージを与えることができるバフを与えます。 このバフは、このスキルに触れた仲間にも与えられます。 |
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